ישראל כץ: "ממשלה שמבצעת פשע בריאותי וכלכלי נגד אזרחי המדינה"

איתי גדסי No Comments on ישראל כץ: "ממשלה שמבצעת פשע בריאותי וכלכלי נגד אזרחי המדינה"

שר האוצר לשעבר ישראל כץ תוקף בחריפות את אי מדיניות הממשלה להיאבק בקורונה ובפגיעה הכלכלית של מאות אלפי בתי אב בישראל, "שר האוצר לא מסכים. אז איפה רה״מ? הוא פשוט לא קיים"

ישראל כץ צילום: פלאש 90
9:49
30.04.24
הרב אייל אונגר No Comments on אהבה בלי מחויבות והחיים בעקבותיה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר האוצר לשעבר ישראל כץ תוקף את הממשלה על רקע הפגיעה בבריאות הציבור ופרנסת האזרחים, כץ האשים כי "זו ממשלה שמבצעת פשע בריאותי וכלכלי נגד אזרחי המדינה. הפקרות מוחלטת בתחום הבריאות. מתייחסים לציבור כעדר עם סיסמאות הזויות על הדבקת עדר ומפקירים אנשים לגורלם" תקף כץ.

על הבלבול והאנרכיה כמעט בשטח אומר כץ, "הורים וילדים אובדי עצות ולא יודעים מה לעשות .ובתחום הכלכלי מתעלמים לחלוטין מכל מי שנפגע ומשאירים אותו לבד – אין פיצויים ואין רשת בטחון כלכלית".

שר האוצר תוקף את שר האוצר הנוכחי ואומר, "שר האוצר לא מסכים. אז איפה רה״מ? הוא פשוט לא קיים. אני התמודדתי כשר אוצר עם משבר הקורונה כשלא היו עוד בכלל חיסונים . נטלתי אחריות והענקנו סיוע למובטלים , לעצמאים ולעסקים, ועברנו ביחד את תקופת המשבר" מציין כץ את תפקודו המצויין אז.

לדבריו, "מתוך אחריות וערבות הדדית. בסיום המשבר כולם חזרו והכלכלה הישראלית המריאה. בדמוקרטיה הציבור מפקיד את האחריות על בריאותו בידי הממשלה. נראה שהפעם אין ממשלה ואין אחריות" מאשים כץ.



0 תגובות